رئیس حراست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در راستای تقویت خدمات‌دهی به مردم ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری خریداری شده است.
کد خبر: ۹۵۸۱۱۹۹
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد؛ علیرضا روحی در جلسه اعطای احکام اعضای شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر این اداره کل اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در رأس معروفات است و طبیعتاً هرکجا که به دنبال خدمت شایسته به مردم و خصوصاً زائرین امام رضا (ع) باشیم، فعالیت ما در جهت ترویج معروفات است. هرکجا که به دنبال کم‌کاری، نقصان خدمات و دلسرد کردن مردم باشیم، عمل ما در جهت توسعه منکرات است.

وی افزود: نگاه ما این است که باتوجه‌به شرح مأموریت‌ها، تسهیل امور مردم، تکریم شایسته ارباب‌رجوع، سالم‌سازی محیط کار و به‌خصوص رفع معضلات و گرفتاری‌های مردم که بخشی از این مشکلات باهمت ما حل می‌شود، در اولویت قرار گیرد.

روحی تصریح کرد: بهسازی بیش از ۱۵۶۰ کیلومتر راه و رفع نقاط حادثه‌خیز که در برنامه دوساله تا پایان سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی‌شده، در حال اجرا است.

وی ادامه داد: باتوجه‌به رویکرد زیارتی و تفریحی شهر مشهد، خرید ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در حوزه نوسازی ماشین‌آلات برای تقویت خدمات‌دهی به مردم؛ پروژه‌های متعددی از خدمات بین‌راهی برای اقامه نماز، استراحت و خدمات‌دهی به زائرین در جاده‌ها که با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است، از اقدامات این اداره کل است که ثمربخشی این اقدامات به جلب رضایت مردم و زائرین منجر می‌شود.

رئیس حراست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی ذکر کرد: امیدوار هستیم که با نیت خالص، دانش و آگاهی در خدمت‌رسانی شایسته به مردم و با یاری همکاران بتوانیم جایگاه‌های شایسته‌ای که در حوزه‌های مختلف راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایجاد شده را دوام ببخشیم و از همکاران برای جبران خدمات شایسته‌شان تقدیر به عمل‌آوریم.

خبرنگار/ محدثه رأفتی خداپرست

ارسال نظرات
پر بیننده ها